Saturday, December 6, 2008

Kabar Dari Medan

Hi all readers, Apa Kabar semua? Hahahaha. skang ni aku berada di Medan Indonesia. Nie sudah hari ke keempat aku disini. Alhamdulillah semuanya ok. Hari ni aku sempat ke toko (kedai) cermin mata. Buat kaca mata kata orang sini. Aku buat satu yang boleh tukar warna bila ada cahaya dan satu spek hitam (betul ke aku eja spek ni,hahahaha) Korang tau harganya berapa kalau 2 2 ni, dalam RM 156 dua pasang. Tak masuk akal kalau beli kat Malaysia. Tu yang bestnya kalau kat sini. Kalau sebelum datang sini aku sempat jugak temankan Encik Faiz untuk membuat spek dia kat Alor Star sama la yang bila kena cahaya betukar warna tu, dia punya cermin je dah RM 200. Mahal gile.Apa lagi yang aku buat kat sini ekk selain tido. hehehehha. Aku sempat la ke beberapa tempat kegemaran aku seperti Medan Mall. Kat sini skang ada jualan hujung tahun untuk hari krismas. Aku sempatla capat 7 8 helai baju. hehehehh tu la aku dah bagi tau dari awal Indonesia ni amazing gile. Lain kali ikut aku datang sini baru korang tau.Ok lah aku takde idea sebenarnya nak tulis apa.Pasal masa yang aku habiskan disini banyak di atas katil, tido laaa. kata nak datang berehat. Cuma aku tak tau nak balik bila pasal ada kerja yang nak diuruskan sementara aku disini. Kalau plan asalnya aku akan pulang pada 9 haribulan tapi mungkin aku tambah seminggu lagi disini. hahahah jangan marah kawan-kawan peace.
Oklah Adios ya jumpa lagi di posting akan datang. Salam dari Medan Indonesia.

1 comment:

  1. aku marah aa neh....sangat best ooo leh tunda2 balik pun siap..

    ReplyDelete