Saturday, December 27, 2008

Report Medan Yang Tertangguh

Hai readers,
Dah lebih 20 hari aku tak mengomel dalam blog nie. Sibukk.... emmm tak le jugak. Tapi lately ni aku kurang guna internet. Lagi-lagi cek celcom broadband aku ni slalu hampeh signalnye. Jadi itulah alasan utama aku. hehehehhe.
Apa Khabar Medan? Emmm aku kat sana lebih kurang 13 hari, perghhhh siok gile beb. Dan kalau diizinkan Allah pada 4 hingga 10 Januari ni aku akan terbang kesana lagi. Urusan kerja la. Aku tak g mana-mana tempat yang menarik pun, maybe pasal dah biasa sangat jadi aku pun tak port sangat nak amik gambar ke atau melawat tempat-tempat bersejarah ke. Yang banyak aku pergi adalah shopping kompleks yang dah penat aku kira anak tangga letriknye. Masa aku lebih banyak habiskan dengan family auntie aku kat sana. Waktu Hari Raya aku sempat jugak pergi tengok orang sana bikin korban, sama cam kat Malaysia. Yang aku dapat perhatikan yang suasana di Kuala Lumpur sekarang lebih meriah, maybe pasal masyarakat mula mengambil berat tentang hari raya haji ni. Kalau dulu masa aku kecik kat KL ni orang tak amik port pun. Tak macam nyambut raye puasa.
Shopping????? Makkk Aiii kat sana tengah sale untuk Krimas hari tu. Perghhh diskaun tak ingat sampai baju branded ble 70% diskaun, aku sempat la sambar 9 sepuluh helai T shirt, ngan jeans dua helai. Naik gile aku. Tapi stakat tu je la yang aku beli, yang lain sikit-sikit je.
Ok lah walaupun 13 hari aku kat sana aku tak banyak aktiviti menarik, banyak masa aku habiskan dengan merehatkan diri dan bertemu beberapa orang penting Medan untuk aku buat visit Januari ni. By the way keep in touch guys, meet you all in next post. Chioow

1 comment: